Instant update!

Salam,

It has been awhile now since I last wrote anything on my blog. But somehow today I feel like writing again, maybe sebab gatai terasa nak bercerita kot. Hehe.

K lah k lah, lately I have been very busy with work. 'Abang sebelah' dah resign about a month ago or so. So I am responsible for all his work now, taking over orang kata. So far, I am enjoying it sebab kerja tak berapa nak menyesakkan kepala, at least yet! Tak tahu lah esok lusa or tulat akan sesak pulak kan? So far, alhamdulillah manageable :).

Other than that, I also have been baking a lot of cakes and breads. Yeah, I call it a hobby. Jangan taktau cheq pandai bake2 ni tau. I love baking, though I didn't eat much of what I baked, but the satisfaction bila tengok orang lain makan tu mak aih, sangat2 best k! I think about 2 months ago, I have made sausage buns, tu tiba2 nak buat sebab tengok a friend buat at first then dia bawak kat office, I ate 3, hehe pergh sedap!. Then I baked a blueberry cheese cake sebab ayahnda yang tersayang teringin nak makan cheese cake. I was so proud of myself sebab berjaya hilang kan kempunan ayahnda tersayang makan cheese cake k! *baguih tak anak abah ni?* Lepaih2 tu ada lah 2-3 kali bake cheese cake lagi. Hehe.

Lagi apa yeh nak update? *Ceh macam orang kisah hang update ke tak? kan?*. Oh well, I am taking a 3 days break from work, and today is my third, bersambung pulak on weekend. Lama kan cuti? I am loving it. Best kalau ada kerja sendiri kan? tak payah risau office hours, tak payah sibuk nak kipas bon bon orang, tak payah nak jaga hati sesiapa, tak payah itu dan ini. Kan kan? *I know you guys tengah dok angguk kepala, I know!*

Eh, rasa nya this is for now. Kalau ada cerita lagi, cheq kasik update sini ok?

Until then, bye!

2 comments:

aBaTiFuLsToRy said...

shknysf: selamat kembali...dengan mood dan azam baru....i love you :)

shknysf said...

Thank you Ms.A, love you too!

Post a Comment